te iubesc iubito: Când îți vei întâlni bărbatul, vei înțelege de ce nu a mers cu alții

sâmbătă, 13 februarie 2021

Când îți vei întâlni bărbatul, vei înțelege de ce nu a mers cu alții

 Când îți vei întâlni bărbatul, vei înțelege de ce nu a mers cu alții


Când îți vei întâlni bărbatul, vei avea deja suficiente lecții de viață și nu o dată vei plânge de durere. Vei ști la ce să te aștepți de la un bărbat, cum vei ști și ce așteaptă el de la tine. Vă veți trăi libertatea, dar veți fi gata să primiți cu căldură un suflet pereche dincolo de prag. Dincolo de toate barierele pe care le-ați creat, după atâtea relații eșuate. Când îți vei întâlni bărbatul, vei ști să le mulțumești bărbaților din trecut pentru tot ceea ce te-au învățat: fie să iubești mai mult, fie să înțelegi mai mult, fie să renunți. Vei fi mulțumit și cu asta vei înțelege că mai mult decât o lecție de viață nu ai nimic de-a face cu ei. Că nu ai iubit-o niciodată.


Când îți vei întâlni bărbatul, vei înțelege că tot efortul de până acum nu a meritat. Nu ai luptat pentru cine ar trebui. Nu ai trăit atât de intens. Nu ai privit în aceeași direcție. Nu erai acolo unde vroiai să fii. Experiențele din trecut au fost doar experiențe minuscule. Nu a fost să fie. Nu ai vrut să fii. Când îți vei întâlni bărbatul, vei găsi răspunsurile atârnând ușor pe umerii lui. La îmbrățișarea lui, asta te va face să uiți totul. Pe gesturile sale care te vor surprinde plăcut. Pe gândurile lui care se vor potrivi cu gândurile tale. El va fi un răspuns. Poate cea mai frumoasă de până acum și cu siguranță cea mai frumoasă de acum înainte.


Când îți vei întâlni bărbatul, vei ști la început de ce te-ai forțat până acum, dar nu a ieșit nimic. De ce ai iubit, dar nu ai fost fericit. De ce ai oferit, dar nu te-ai simțit împlinit. De ce ai fugit după un om, fără să-i vezi lângă sufletul tău. Vei înțelege de ce alții te-au ascultat, dar nu te-au înțeles. Când îți vei întâlni bărbatul, îți vei găsi pacea și nebunia. Vei fi diferit, pentru că și el va fi diferit. Veți iubi sincer, pentru că și el va face la fel. Și vei avea atâtea motive să spui că nu mai ești singur. Că nu vei mai plânge. Că de data asta totul este diferit. Pentru că ești omul lui, pentru că el este omul tău.

Un comentariu:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere