te iubesc iubito: Un bărbat valorează cât cuvântul lui❗️

marți, 14 decembrie 2021

Un bărbat valorează cât cuvântul lui❗️

Un bărbat valorează cât cuvântul lui❗️


Cel care se transforma in fapte, nu doar cel care se baga in gura. Gura spune povești, faptele realitatea, așa cum bine știm. Omul merită exact ceea ce face. Nici mai mult nici mai puțin. Bărbatul valorează mult dacă se dedică femeii, femeii pe care o merită.

Un bărbat care îți promite multe și nu face nimic, înseamnă timp pierdut, sentimente consumate în zadar, speranțe false și dorințe care nu se vor împlini niciodată. Cât vrei tu!

Bărbatul valorează la fel de mult ca suma tuturor promisiunilor pe care le face să se împlinească, împlinindu-le pentru fericirea femeii de lângă el, dar și pentru propria lui fericire. De cele mai multe ori, acești bărbați, cei care prețuiesc fericirea femeii, a cuplului, nu promit nimic, tocmai pentru că nu vor să dezamăgească. Ei tac și o fac. Sunt cei care nu spun multe, dar fac tot ce pot. Pe de altă parte sunt cei care spun multe dar nu fac nimic.

Cunosc mulți care ar minți femeile doar pentru a avea câteva nopți libere, doar pentru a câștiga aprecierea prietenilor lor. Știu că există astfel de exemplare, pentru că toate pădurile au și secetă. Nu-i crede, draga mea, numai după ce vor începe să dea viață cuvintelor. Prin fapte, prin muncă asiduă, prin dorința lui de a te vedea fericit. Desigur, dacă întâlnești un astfel de om, apreciază-l, nu fi nemernic, te rog.

Un bărbat care își respectă și își respectă soția nu vorbește prea mult despre ceea ce ar putea face, dar îi lasă femeii dreptul de a răspunde după ce și-a făcut partea. El, prin fapte și puține cuvinte, vă va intra în minte, în suflet și în pat. Acel barbat este cel care te va face sa tremura de placere, care iti va inmuia genunchii doar privind la tine, care te va impresiona cu tacere, care te va face sa il vrei fara sa-ti ceri in mod explicit dragostea.

Un bărbat care merită să lupte pentru a deveni cea mai bună opțiune pentru femeia din tine va cere tăcere, în loc să te mintă, dându-se în atotputernicul. Pentru că știe că, odată spuse, cuvintele nu pot fi retrase.

Atât valorează un bărbat. Cât costă.

Un comentariu:

  1. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga aveam nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a lăsat pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a aruncat după 3 ani fără nicio explicație. Am contactat Dr.Ogaga prin intermediul contactului său și El mi-a spus ce am nevoie să fac înainte de a mă poate ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus să, după ce am furnizat ceea ce a vrut, el a aruncat o vraja dragoste pentru a ne ajuta să mă întorc împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou sms-uri și s-a simțit oribil pentru ceea ce m-a pus. Mi-a spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere