te iubesc iubito: Draga domnisoara, Acesta este un subiect foarte oportun pentru Millennials.

luni, 29 august 2022

Draga domnisoara, Acesta este un subiect foarte oportun pentru Millennials.

 Draga domnisoara,

Acesta este un subiect foarte oportun pentru Millennials.


Draga domnisoara,
Acesta este un subiect foarte oportun pentru Millennials.
Ți-am scris această scrisoare pentru că vreau să clarific ceva pentru tine. Sunt lucruri pe care trebuie să le înțelegi. Trebuie să înțelegi lucrurile pe care mi le-am întrebat înainte, dar nimeni nu mi-a răspuns și nu vreau să simți ceea ce am simțit eu în acel moment.
"Stimă de sine"
Sau valoarea ta ca persoană, mai presus de toate, acest subiect este destinat femeilor ca tine.
*Inserați melodia instrumentală la alegere*
Apropo de valoare, dacă te-ai converti în bani, cât ar fi?
Minus: virginitate, experiență, morală, educație, inteligență, frumusețe, credință, haine scumpe, îmbunătățiri corporale, tratamente, tatuaje, note, piercing-uri, lungimea părului, statutul de familie, lucruri materiale de lux și ce cred alții despre tine Cât de mult fac te gandesti la tine?
Când îți coasi machiajul pe față, de fiecare dată când îți dai jos bijuteriile, când scapi de toate lucrurile scumpe, de fiecare dată când nu te vede nimeni, cât ești?
"NEPREȚUIT!"
Încearcă să te confrunți cu oglinda fără capac, vorbește cu tine însuți, întreabă-o pe femeia de cealaltă parte a oglinzii cât valorează.
Sună înfiorător, dar numai tu poți pune preț pe tine.
Dacă ești atât de important, cum te tratezi?
Să vorbim real.
Cum cheltuiești!?
     Știu că doar câțiva Millennials vor citi și înțelege Postarea mea. Dar vreau să-mi asum riscul. Sper să pot ajuta.
     Ce faci când nimeni nu se uită la tine?
     Vorbește sau bea? Care este scuza ta?
     Nu este distractiv? Scapă de problemă!
Uiți că tu și părinții tăi v-ați certat. Uiți o clipă că viața ta nu este perfectă, că ai multe probleme acasă. La naiba! Da, vei uita și că te-ai despărțit de fostul tău iubit. Haide, relaxează-te!!! E jumatate de timp!!! Suntem răniți! Nu ne interesează dacă este una dimineața, doar trimiteți un mesaj către părinți pentru a le anunța că aveți un proiect de grup! Mai bine încă, închide-ți telefonul, la urma urmei, nici ei nu te vor putea găsi. Trupele sunt distractive de a fi alături, te prind mereu! Ei vă cunosc problemele... Adevărul este că amândoi eșuați la subiecte, nu? Și sunteți și absenți.
Cu fiecare urale în pahar, alături de râsul, gluma, încurajarea și, în același timp, uralele se învârt în jurul tău. Fața ți se amorțește încetul cu încetul, în același timp cu râsul și palmele celui de lângă tine, și epuizarea treptată a yosi-ului tău pe care l-ai cumpărat cu alocația pe care ți-au dat-o părinții... se pare că toată frica. iar frica dispar.-Ești îngrijorat că mâine părinții tăi te vor certa din nou... Sau mâine, vei semna o scrisoare de scuze profesorilor tăi pe care o vei semna și tu. Întotdeauna ți-ai asumat riscul să o faci, doar ca să poți stabili o nume cu trupa. Există încă rare ocazii când bei, cineva va aduce trupe și alți prieteni care în cele din urmă vor deveni prietenii tăi. De la zâmbet la glume, vor fi în curând unul lângă altul. Și apoi este sfârșitul, fie că este vorba de pensiune, mașină, apartament, motel, hotel, baie, parcare, loc de joacă, apartament, cămin, colț, teren viran, alee sau, dacă ai ghinion, cimitir... Împărtășesc cu voi respirația pe care parcă o inhalați în același timp. În sărutul care se prelungește până când voi doi dansați pe o muzică pe care doar voi doi o puteți auzi. Și asta? Dacă ai noroc, tot luna viitoare vei avea menstruația. Haide, ești doar o îngrijorare lunară, îngrijorare ca urmare a poftei tale de o singură dată. Ti-a placut si tu. Cum se spune...
„FECIOARA ESTE ULEI ÎN ACEST MOMENT!”
     Nu ne interesează ce spun alții, singurul lucru pe care îl eviți este să iei decizii pe care ai putea să le regreti în viitor, lucruri care îți pot diminua valoarea ca femeie. Ești prea important pentru a fi irosit. Cât despre obținerea unui iubit... Amintește-ți întotdeauna că întâlnirile nu sunt o competiție, că nu ar trebui să fii niciodată liber sau să te întâlnești cu cel mai eficient Bae din campus. Vă amintiți:

„ÎN CÂT ÎN CÂND EI PRIVI DIN MAI MULT, TU PRIMIȚI MAI MULT!
     Așa că alege bărbatul potrivit care va fi motivul pentru care îți dai jos chiloții.
     Ceea ce ar trebui să cauți este bărbatul care îți vede valoarea. Alege bărbatul cu care îți imaginezi că absolvă și nu bărbatul pe care ți-l imaginezi în baie când ești gol. Alege barbatul care este dispus sa astepte cat mai mult si nu omul care insista asupra a ceea ce vrea doar pentru a-si indeplini dorinta zgarcita. Alege bărbatul care te va lua, te face cunoștință cu părinții tăi și te invită săptămânal la biserică și nu bărbatul care te va aștepta la colț. Alege bărbatul care îți poate vedea valoarea chiar dacă nu ai ruj pe față sau chiar dacă nu porți cel mai bun OOTD al tău. Alege bărbatul care te va mângâia atunci când ai SPM și nu bărbatul care îți va controla temperamentul când ai menstruație. Alege bărbatul care, chiar dacă te lupți mereu, îți amintește mereu că nu te vei despărți niciodată. E ușor de gândit, dar de fapt sper că înveți să aștepți și dacă cineva flirtează cu tine chiar acum, nu răspunde mai întâi, nu pentru că vei avea un copil... Bucură-te mai întâi de copilărie, fiind liber, esti inca tanar si se pot intampla multe lucruri, incearca daca te poate astepta. Până când ajungi în locul în care visezi, te va aștepta, până vei obține tot ce ai visat. Iar când va fi momentul potrivit, va trebui să alegi bărbatul cu care poți îndura să îmbătrânești. Vei ajunge acolo, nu te grăbi...
     „PENTRU CĂ VALOAREA CEL MAI BUN VIN SE MĂSORĂ ÎN TIMP”.
     Nu-ți face griji dacă îmbătrânești...
     „VÂRSTA NU CONTEAZĂ, DECÂT CĂ ESTE BRÂNZĂ!”
     Sper că știi că ești important înainte de a-ți tăia încheietura. Sper că știi că ești important înainte de a purta lațul în jurul gâtului sau de a lua toate medicamentele din dulapul cu medicamente. Înainte de a renunța, gândește-te la alți oameni, la oamenii în cele mai dificile situații, la oamenii care visează să aibă viața de care te bucuri, așa că învață să-ți apreciezi viața.
     Așadar, atunci când îți poți calcula valoarea ca femeie și ca persoană, nu vei avea nicio dificultate să o cheltuiești pentru că îți cunoști limitele și nu vei depăși bugetul alocat. Nu acum, sper că într-o zi vei înțelege tot ce vreau să spun înainte ca toată lumea să știe.
     Nu vreau să te împiedici unde m-am împiedicat eu în vremea mea... Când nu era o scrisoare ca aceasta. Nu vreau să regreti lucrurile pe care le regret deja. Nu vreau să repeți toate greșelile mele ca femeie. Nu vreau să fii ca mine, care încă nu mi-ai corectat toate greșelile din trecut. Nu vreau să te culci plângând în fiecare noapte din același motiv. Nu vreau. Nu vreau să fac un alt eu. Dacă aș putea, aș trimite această scrisoare către eul meu trecut, pentru a-mi salva eu ​​viitorul. Dar tot ce pot face este să-ți explic cât valorezi. Tu care citești asta acum.
     Sper să nu mă judece, să nu se enerveze sau să mă sperie. Îți spun doar pentru că ești important pentru mine. Pentru că ești singurul lucru care a rămas în viața mea. Înțeleg că uneori insist asupra a ceea ce vreau, alteori se pare că îți dictez viața. Asta pentru că asta știu că este corect. Și într-o zi, îmi vei mulțumi și mie. Într-o zi vei fi în locul meu. Și într-o zi vei face totul știind că va fi mai bine când vei avea un copil. Sper că înțelegi, sper să nu fie prea târziu să vezi valoarea feminității tale. Și indiferent de greșelile pe care le faci, îți vei aminti mereu că ai o casă în care să mergi, o casă care nu te va judeca niciodată, o casă care va fi întotdeauna comoara ta, o casă care va fi mereu deschisă pentru tine. până când părăsiți lumea credeai că te va face fericit. Acasă te va ridica din nou și îți va da înapoi curajul de a fi fericit. Pentru că, oricare ar fi destinul tău, brațele mele sunt mereu gata să te sărute din nou.
Te așteaptă mereu
MAMA.

Un comentariu:

  1. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere